یک هدف بزرگ

ساخت وبلاگ

امروزه جوانان ما با مشکلات زیادی روبه‌رو هستند که سرمنشأ همه آن‌ها از بیکاری شروع می‌شود كه دولت بايد چاره انديشي كند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، حجت الاسلام سيد سعيد رشادي ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه پارس آبادمغان که در مصلي امام خميني(ره) اين شهر برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مسائل اساسی و مهم منطقه توجه به مسئله جوانان است و دغدغه این نسل از جامعه باید در اولویت مسؤولان قرار بگیرد.
 
 
 
وي با بيان اينكه دولت موظف است زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان فراهم کند، تصريح كرد: نبود موقعیت اشتغال و افزایش آمار بیکاری برای جوانان منطقه ما غیر قابل قبول است لذا لازم است مسؤولان زمینه ایجاد اشتغال را برای جوانان این منطقه که جزو مهم‌ترین و اثرگذارترین قشر جامعه هستند فراهم کنند.
 
 
 
امام جمعه پارس آباد در ادامه با گرامیداشت سالروز لغو تنباکو توسط آیت‌الله میرزا محمدحسن شیرازی، گفت: فتوای تاریخی لغو امتیاز تنباکو نشان از اقتدار مرجعیت و علما در مقابل استکبار و زورگویان است.
 
 
 
رشادي با اشاره به نقش علما و مراجع دين در مقابله با استعمارگران افزود: لغو امتیاز تنباکو یک کار تاريخي بود كه با فتوای تاریخی علماي بزرگي چون ميرزاي شيرزاي به ثمر نشست و در واقع اگر فتواي اين عالم نبود نه تنها از قيام ستارخان و باقرخان خبري نبود بلكه شايد نقشه اي هم به نام ايران وجود نداشت.
 
 
 
خطيب نمازجمعه پارس آباد همچنين با گرامي داشت حكيم ابوالقاسم فردوسي با بیان اینکه فردوسی شاعر پرتلاش ایرانی یکی از بهترین افتخارات ما محسوب می‌شود، بيان کرد: شاهنامه تنها كتابي است كه توسط فردوسي به زبان فارسي سروده و خدمات بسیاری را در گسترش و ترویج زبان فارسی ارائه داده لذا باید روز بزرگداشت این حکیم مورد توجه قرار گیرد.
 
 
 
رشادي در بخش ديگري از سخنان خود از حضور پرشور مردم شهرستان پارس آباد در انتخابات دور اول و دوم مجلس شوراي اسلامي در اين شهرستان مرزي قدرداني كرد و گفت: حضور همراه با شور و شعور مردم در صحنه انتخابات همراه با برگزاری سالم آن از سوی برگزار کنندگان و دست اندرکاران انتخابات، برگ زرین دیگری بر افتخارات اين شهرستان افزود و نشان داد که مردم پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه اند و توطئه‌های دشمنان را همواره خنثی می کنند.
 
 
 
وي همچنين از افرادی که شرایط انتخاباتی سالم و قانون مدار را فراهم کردند، قدردانی کرد و افزود: حاميان و طرفدران نامزدهایی که تا دیروز رقیب هم بودند از امروز باید رفیق هم باشند؛ چرا كه رقابت مربوط به قبل از انتخابات بود و حال كه يك نفر نماينده شده، همه بايد او را منتخب مردم اين منطقه دانسته و در جهت پيشرفت و آباداني كمك كنند.
 
 
 
امام جمعه پارس آباد با تبریک ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و آغاز هفته جوان، خاطرنشان کرد: در حالي كه جوانان ما با استعدادترين نسل جامعه هستند ضرورت دارد همه به قشر جوان اهمیت داده و ضمن استفاده از ظرفیت آنها، هویت دینی و ملی جوانان را تقویت کنند.
 
 
 
رشادي همچنين به دیدار اخیر معلمان و فرماندهان ارشد نیروی انتظامی با رهبر انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بر ضرورت توجه به نسل جوان، حفظ صلابت، اقتدار و استكبار ستيزي، وحدت ملي، توجه به استعدادهاي داخلي و تكريم مردم، توجه به توطئه دشمنان ايران و اسلام، تلاش برای برقراری امنیت اجتماعی را مورد تاکید قرار دادند كه اين پيام رهبر معظم انقلاب بايد نصب العين همه مسوولان نظام باشد.
 
 
 
وي از حضور کم رنگ ادارات، نهادها و مساجد شهرستان پارس آباد در برگزاري مناسبتهاي اخير از جمله ولادت امام حسين (ع)، حضرت ابوالفضل العباس و امام سجاد (ع) انتقاد كرد و گفت: سعی و توطئه دشمنان ایران اسلامی در جهت کمرنگ شدن آئین های ملي و مذهبي و کاهش جلوه انقلابی ایران اسلامی است.
 
 
 
امام جمعه پارس آباد در ادامه همچنين از تلاش شهرداري و شوراي شهر پارس آباد در خصوص رسیدگی به وضعیت عمرانی و آبادانی شهر قدردانی كرد و گفت: مجموعه شهرداری و شوراي شهر در زمینه اقدامات و پروژه های شهري از جمله لكه گيري خيابانها و كوچه ها، نصب علائم و تابلوها در ميادين و بلوارها، راه اندازي كارخانه آسفالت، ساماندهي پاركها و چراغاني شهر عملکرد بسیار موفقی داشته و چهره شهر را به طرز چشمگیری متحول کرده اند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 141 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:14

دشمنان این نظام تلاش دارند جوانان ما را گرفتار تهاجم و شبیخون فرهنگی خود کنند جوانان باید با هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت‌الاسلام یدالله صفری، در خطبه‌های نماز جمعه گرمی با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه و همچنین ولادت با سعادت حضرت علی‌اکبر(ع) و روز جوان، اظهار کرد: جوانان باید با تاسی از ویژگی‌های رفتار ائمه خصوصا شجاعت، دلیری، از خودگذشتگی و بصیرت حضرت علی اکبر (ع)برای پاسداری از ارزش‌ها نقش‌آفرینی کنند.
 
وی تصریح کرد: دشمنان این نظام تلاش دارند جوانان ما را گرفتار تهاجم و شبیخون فرهنگی خود کنند جوانان باید با هوشیاری مراقب توطئه‌های دشمنان باشند.
 
وی افزود: کشور اسپانیا زعفران ایرانی را به نام خود به 140 کشور صادر می‌کند در حالی که صادرات زعفران از ایران تنها به حدود 45 کشور جهان انجام می‌شود و این نشان می‌دهد بازارهای ناشناخته بسیاری وجود دارد که ایران می‌تواند در صورت برخورداری از حمایت دولتی زعفرانش را در آنجا عرضه کند.
 
وی با بیان اینکه صادرات زعفران باید مورد حمایت دولت قرار بگیرد افزود:  انتظار ما این است که با کمک مسئولین راه برای ورود به بازارهایی که با زعفران ایرانی آشنا نیستند باز شود.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 130 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:14

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 122 تاريخ : شنبه 25 ارديبهشت 1395 ساعت: 4:14

امام جمعه یزد گفت: مسئولان وظیفه دارند مبادی ورودی کالاهای قاچاق را به شدت تحت کنترل قرار دهند و واحدهای فروش اجناس قاچاق را نیز زیر نظر داشته باشند و از فعالیت آن ها جلوگیری کنند.

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، آیت‌الله ناصری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته یزد ضمن تبریک ایام ماه شعبان المعظم و بیان اینکهشیعیان جهان به ویژه ملت ایران احترام ویژه‌ای به این ایام قائل هستنداظهار کرد: در این ایام میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت اباالفضل(ع) و امام سجاد(ع) را پشت سر گذاشتیمو باید از ظرفیت ماه شعبان در راستای ترویج فرهنگ ناب اسلام در جامعه بهره گرفته شود و مردم و مسئولان در این امر غافل نباشند.

امام جمعه یزد با تأکید بر ضرورت ترویجتربیت دینی در این ایامادامه داد: متاسفانه تاکنون به درستی به آن توجه صورت نگرفته است.

آیت الله ناصری تصریح کرد: مسئولان نظام اسلامی ایران باید با قرار دادن شاخصه‌های جامعه اسلامی در دستور کار خود به حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها و دستاوردهای دینی انقلاب بپردازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد افزود: در ماه شعبان اعیاد بزرگ دیگری از جمله نیمه شعبان میلاد با سعادت امام زمان(عج) و میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان را هم در پیش‌رو است که باید به درستی مورد توجه قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن هفته جوان اظهار داشت: بیشترین جمعیت کشور ما در حال حاضر جمعیت جوان هستند و لازم است مسئولان برای این جمعیت برنامه ریزی مدون داشته باشند.

ناصری با بیان اینکه دشمنان برای جوانان ما خوراک فرهنگی فراهم کرده اند، افزود: مسئولان و دولتمردان ما نیز باید در این زمینه تدبیر جدی و اساسی داشته باشند و اجازه ندهند آینده کشور ما را برنامه ریزی های نادرست و خوراک فاسد غرب به نابودی بکشاند.

خطیب جمعه یزد با ضروروی دانستن تقویت بنیان‌های دینی جوانان گفت: باید ارزش‌های دینی خود را به درستی به نسل جوان منتقل کرد تا آنها هم به درستی در راه اسلام و انقلاب حرکت کنند.

آیت الله ناصری با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی موضوعی بسیار حائز اهمیت است که باید در الویت های مسئولان قرار گیرد، اظهار داشت: یکی از ارکان اقتصاد مقاومتی، مبارزه با قاچاق کالا است.

وی با بیان اینکهقاچاق کالا، تولید داخلی را نابود می کندعنوان کرد: معضل قاچاق تعطیلی کارخانه ها و اصناف را به دنبال دارد و لازم است با مقابله جدی با قاچاق کالا از یک سو و ارتقاء و افزایش کیفیت تولید داخلی، در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداشت.

ناصری تصریح کرد: مسئولان وظیفه دارند مبادی ورودی کالاهای قاچاق را به شدت تحت کنترل قرار دهند و واحدهای فروش اجناس قاچاق را نیز زیر نظر داشته باشند و از فعالیت آن ها جلوگیری کنند.

امام جمعه یزد افزود: علیرغم برخورد و نظارت درست، تولیدکنندکان داخلی نیز باید کیفیت محصولات را افزایش و قیمت آنها را کاهش دهند و در مردم برای خرید کالاها رغبت ایجاد کنند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 121 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:51

امام جمعه مهریز گفت: اسلام حقیقی در گرو ولایتمداری و اطاعت از منویات مقام معظم رهبری است . راه عزت در گرو همین روحیه و هدف مقدس است .

 به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از صبح مهریز، حجت الاسلام والمسلمین علی برهانر خطبه های نمازجمعه این شهرستانبا اشاره به اینکه قرآن کریم مردم را به عمل صالح و ایمان حقیقی دعوت می کند افزود: مهمترین عمل صالح ملت ایران کفر ستیزی است .
وی ادامه داد: باید همه مردم و مسئولان همواره گوش به فرمان مقام معظم رهبری و در راستای تحقق ارزش های دینی و انقلابی گام بردارند و هیچگاه از خط مستقیم الهی جدا نشوند .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: ملت ایران از ابتدا در مسیر عزت و حقیقت حرکت کرده و باید همچنان استوار با تاسی به دین و ارطش های الهی و انسانی در مقابل استکبار جهانی مقاومت کند .
برهان گفت: انجام فرائض دینی و اقامه نماز واجب است ولی مسلمان و انقلابی واقعی کسی است که همیشه در راستای عمل صالح حرکت می کند و عمل صالح همان هوشیاری ، دشمن شناسی و بیداری است .
وی افزود: هدف امام حسین (ع) از قیام و مبارزه همان ظلم ستیزی و استکبار ستیزی بوده و ملت ایران با پیروی از حضرت خامس آل عبا (ع) بصورت جدی در مقابل استکباری جهانی ایستادگی کرده است .
امام جمعه مهریز خاطر نشان کرد: هر کس عمل صالح واقعی انجام دهد در پیش خدا و بندگان او محبویت پیدا می کند و محبوب حقیقی همواره در مسیر حق و ولایت فقیه گام بر می دارد .
برهان گفت: اگر ملت ایران هم اکنون در دنیا دارای عظمت و عزت است بخاطر همان ولایتمداری ، مقاومت جانانه در برابر دشمنان و سرنگونی رژیم ستم شاهی وابسته به کفر جهانی است .
امام جمعه مهریز تصریح کرد: دنیا و محرومان عالم چشم به حرکت ملت قهرمان ایران و نهضت حسینی و ولایی ما دوخته اند لذا همچنان با قدرت در مسیر ارزش ها حرکت کنیم .
برهان گفت: ولایت فقیه رکن رکین نظام و انقلاب اسلامی است و مسلمان واقعی و شیعه واقعی همواره تابع اوامر مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی است و از اهداف خود کوتاه نمی آید .
امام جمعه مهریز به اهمیت ماه شعبان و صلوات شعبانیه در این ماه اشاره کرد و به تفسیر فرازهایی از این صلولات پرداخت و از مردم و نمازگزاران خواست تا به آن عنایت خاص داشته باشند .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 139 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:51

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 115 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 20:51

خبرگزاری بسیج: اردوی فرهنگی خانواده پایوران سپاه کلیبر در منطقه گردشگری «مکیدی درسی» برگزار شد.

مسئول فرهنگی سپاه کلیبر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی با اعلام این خبر، گفت: این اردو یک روزه به مناسبت روز پاسدار و به منظور ایجاد نشاط، شادابی و همدلی بین خانواده پاسداران برگزار شد.

عبدی با بیان اینکه این برنامه در دامن طبیعت تهاری برگزار شد، افزود: در این اردوی فرهنگی، برنامه های متنوعی از جمله مسابقه فرهنگی و مسابقات ورزشی از جمله تیراندازی بین همسران و فرزندان پاسداران برگزار شد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:34

گزارش تصویری؛

خبرگزاری بسیج: همزمان با میلاد شعبانیه، کارکنان سپاه سراب در کوه های رازلیق کوهپیمایی و پیاده روی کردند.

نظر ‌بینندگان

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 151 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:34

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 131 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 13:34

مسئول سازمان بسیج‌سازندگی سپاه ناحیه کوهبنان گفت: در سیل اخیر بیش از 40 بسیجی در قالب 3 گروه جهادی برای کمک به مردم سیل‌زده به‌کارگیری شدند. ...

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، سروان علیرضا ایزدی  در مورد اقدامات انجام‌گرفته توسط بسیج سازندگی شهرستان در کمک به سیل‌زدگان اظهار کرد: به‌محض اطلاع از وقوع سیل و بعد از تکمیل عملیات بازگشایی راههای مواصلاتی مسدود شده بلافاصله بنا بر رسالت بسیج با هماهنگی و همکاری فرمانده بسیج شهرستان هشدارها برای پیشگیری داده شد و نیروهای بسیج کاملاً در حالت آماده‌باش درآمدند.

وی بابیان اینکه بسیج سازندگی به‌صورت ویژه در شهرستان کوهبنان برای کمک به مردم آسیب دیده وارد عمل شدند، افزود: لایه روبی کوچه ، و بازگشایی آب راه های کشاورزی از جمله اقداماتی بود که توسط گروههای جهادی بسیج صورت گرفت.

ایزدی با اشاره  به خسارت جدی بسیاری از روستاهای شمالی شهرستان از جمله فیدکوئیه ، عباس آباد و همچنین منطقه پشتکوئیه بر اثر باران شدید شب گذشته ادامه داد : در بسیاری از روستاها به‌دلیل راه افتادن سیلاب و رودخانه‌ها گل و لای فراوانی وارد مزارع و راه‌های مواصلاتی شده است و خسارات زیادی به روستائیان وارد کرده است .

وی با تأکید بر آمادگی تمام توان بسیج سازندگی برای کمک به روستا های سیل زده تصریح کرد: در سیل اخیر بیش از ۴۰ بسیجی در قالب ۳ گروه جهادی برای کمک به مردم سیل‌زده به‌کارگیری شدند.


یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 183 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:35

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 163 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:35

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 157 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 7:35

با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد

در اولین روز رزمایش نماز جماعت ظهر و عصر با حضور پرشکوه بسیجیان به امامت حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام طیب نژاد بعد از اقامه نماز جماعت گفت: آن چیزی که انسان را قدرتمند می کند فریضه نماز اول وقت می باشد چون در این امر بنده صالح یا رزمنده صالح ، خدا را پشتیبان خود قرار می دهد و از او کمک و یاری می جوید و یقینا پروردگار متعال به وی قدرت وصلابت خواهد داد و مشکلات او را مرتفع خواهدنمود.

وی با مقایسه ارتش های دنیا افزود: امروز اگر خوب دقت کنید ارتش آمریکا و قدرتمندان آنها در مقابل فرزندان و بسیجیان مبارز ایرانی بسیار هراسناکند و این بخاطر آن است که جوانان رشید ما به نماز اول وقت ، روزه و اطاعت از اهل بیت (ع) و فرامین رهبری مقید هستند و از کارهای زشت و ناپسند ی که در شان یک رزمنده نیست و خداوند یک مسلمان را از انجام آنها نهی کرده است گریزانند .

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 161 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:16

مسئول امور ایثارگران استانداری کهگیلویه وبویراحمد گفت: اجرای طرح علمداران حماسه در استان با سرکشی از 42 جانباز و ابلاغ پیام مقام معظم رهبری اجرا می شود.

سیدمحمود داربام درگفتگو با بسیج گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مسئولان ارشد استانی خدمت صادقانه به جامعه بزرگ ایثارگری است.

وی اظهار داشت: موسی خادمی استاندار در سطح کشور یکی از استانداران نمونه در بازدید و سرکشی و تکریم خانواده بزرگ ایثارگری اعم از خانواده شهدا و جانبازان و آزادگان است.

 داربام گفت: در هر سفر که استاندار و معاونین به یکی از مناطق استان دارند، اولین برنامه حضور در گلزار شهدا و حسن ختام برنامه‌ها نیز دیدار و بازدید از خانواده ایثارگران همان منطقه است.

وی افزود: اجرای قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران که در گذشته معطل مانده بود یکی از اقدامات و خدمات این دولت است.

به گفته داربام، پرداخت کلیه مطالبات معوق جامعه ایثارگری تا سال 90 و تصویب سند راهبردی خدمات ‌رسانی به رزمندگان از مهمترین کارهای دولت در راستای توجه بدون شعار به جامعه ایثارگری بود.

وی تصریح کرد: سرکشی و دیدار هر دو هفته یکبار رئیس جمهوری از جامعه ایثارگری و اجرای طرح سپاس (سرکشی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران) توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی از دیگر کارهای این دولت در این حوزه بوده است.

داربام افزود: در استان تسهیل در عبور و مرور جانبازان در معابر و اماکن عمومی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، ساماندهی گلزار مطهر شهدا و ایجاد اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه‌ها در حوزه ایثارگری استان است.

وی ادامه داد: پیگیری و نظارت بر اجرای قوانین مصوب ویژه این قشر در دستگاه‌ها و برگزاری یادواره‌های شهدا، تعامل با مشاوران وزرا در امور ایثارگران و مسئولان بنیاد شهید کشور از دیگر برنامه ها به شمار می ‌رود.

داربام گفت: اقدامات استان به نحوی بوده که این استان را در بین استان‌های کشور متمایز کرده و در این راستا مسئولیت کارگروه هماهنگی امور ایثارگران منطقه 2 کشور به کهگیلویه و بویراحمد واگذار شد.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 147 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:16

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 126 تاريخ : جمعه 24 ارديبهشت 1395 ساعت: 0:16

خبرگزاری بسیج: مسئول بسيج سازندگي سپاه ملكان از تکمیل مسجد روستای شیرین کند این شهرستان به همت بسيجيان پايگاه این روستا در قالب اردوهاي جهادي خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در اذربایجان شرقی، غلامرضا کفاشی گفت: بسیجیان در ايام نوروز برای ساخت این مسجد فعالیت کردند که پس از آن هم در تکمیل آن فعالیت می کنند.

وي افزود: كارهاي جهادي ،روحيه تعاون و همكاري را در سطح بسيجيان تقويت مي كند و اين همان رمز موفقيت بسيج در جبهه هاي نبرد و كارهاي جهادي است كه جمله ما مي توانيم را معنا مي كند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 87 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:26

در این پیام آمده است:جانبازان سرافزار میهن اسلامی نیز زمینه ساز آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون هستند که نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است و امید است...

به گزارش خبرنگارخبرگزاری بسیج از مهریز: سعید شایگان شهردار مهریز بمناسبت روز پاسدار و جانباز پیامی بدین شرح صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

ماه شعبان را گرامی می داریم، ماه اعیاد آسمانی که با میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) و ولادت فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(س) آغاز می شود و شور و شعفی وصف ناشدنی در تمامی مسلمانان و آزادی خواهان جهان ایجاد می کند.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین(ع) به نام روز پاسدار و ولادت حضرت ابوالفضل العباس(س) به نام روز جانباز یقیناً بجا و شایسته بوده، پاسداران انقلاب اسلامی با اقتدا به بزرگ پاسدار تاریخ، حضرت سید الشهدا(ع)، در راه صیانت از مرزهای عقیدتی و جغرافیایی جمهوری اسلامی ایران از هیچ کوششی فروگذار نمیکنند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی های آنان در طول هشت سال دفاع مقدس هرگز از اذهان ملت شریف ایران پاک شدنی نیست.

جانبازان سرافزار میهن اسلامی نیز زمینه ساز آسایش و امنیت پایدار در عرصه‌های گوناگون هستند که نصیب جامعه و ملت سرافراز ایران اسلامی شده است و امید است ما مسئولین در سایه نظام جمهوری اسلامی و و در راستای منویات مقام معظم رهبری با خدمت رسانی مطلوب و شایسته،مدیون زحمات جانبازان به ویژه تحمل شرایط جسمی جانبازان شیمیایی نشویم، جانبازان پر افتخاری که روز به روز با تحمل درد و رنج خود، مسولیت همه ما را سنگین تر می کنند.

اینجانب به عنوان یکی از خادمان مردم شهر دارالولایه مهریز ضمن تبریک سایر اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و جانباز را به تمامی پاسداران و جانبازان پرافتخار میهن اسلامی بویژه پاسداران غیور و جانبازان سرافراز شهرستان مهریز تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان توفیق حیات توأم با عزت و سربلندی در پرتو نعمت نظام والای اسلامی را برای همه این عزیزان مسئلت دارم.

سعید شایگان، شهردار مهریز

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 89 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:26

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از اجرای طرح سفیران سلامت در هزار و 313 کلاس در برای سه هزار و 939 دانش آموز در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر در همایش سفیران سلامت دانش آموزی بوشهر با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای اجرای طرح سفیران سلامت، اظهار داشت: طرح سفیران سلامت در هزار و ۳۱۳ کلاس درس برای سه هزار و ۹۳۹ دانش آموز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

ناصر کرمی به نقش مهم دانش‌آموزان حاضر در طرح سفیران سلامت به عنوان پیام آوران سلامتی اشاره کرد و افزود: یکی از سیاست‌ها و برنامه‌های مهم آموزش و پرورش، آموزش سبک زندگی سالم است.

 وی با تاکید بر لزوم آموزش برنامه‌های سلامت و معرفی عوامل بیماری‌زا، تصریح کرد: پیشگیری از بیماری‌ها و ارائه آموزش‌های مربوط به اصول بهداشت فردی و جمعی، از دیگر برنامه‌های آموزش و پرورش است.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 89 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 12:26

گزارشگر حقوق‌بشری سازمان ملل می‌گوید اطلاعی از جزئیات علت مجادله دولت و شورای نگهبان ایران بر سر آرای «مینو خالقی» ندارد اما همین‌قدر می‌داند که حق با حسن روحانی است و نه شورای نگهبان.

به گزارش خبرگزاری بسیج، «احمد شهید» گزارشگر ویژه سازمان ملل متحد در امور حقوق بشری ایران که به ارائه گزارش‌های جهت‌دار ضدایرانی مشهور است، در آنچه مجادله بین دولت و شورای نگهبان بر سر آرای «مینو خالقی» خوانده، از حسن روحانی حمایت کرده است.

این کارمند مالدیوی سازمان ملل، در گفت‌وگو با «صدای آمریکا» به اختلاف اخیر برخی اعضای کابینه و شخص حسن روحانی با شورای نگهبان بر سر ابطال آرای خانم خالقی پرداخته و گفته که از جزئیات این موضوع اطلاعی ندارد، ولی حق با روحانی است.

احمد شهید که از جزئیات این موضوع اطلاع نداشته، به جزئیات قوانین انتخاباتی و اختیارات شورای نگهبان پرداخته و گفته: «پرزیدنت روحانی به طور واضع آنچه که درست است را گفته زیرا براساس قوانین ایران، شورای نگهبان تنها حق نظارت بر انتخابات را دارد و نمی‌تواند برای منتخب مردم تصمیم بگیرد.»

شهید گفته که «گرچه من جزئیات این موضوع را مطالعه نکرده‌ام، ولی شورای نگهبان بعد از برگزاری انتخابات، حق دخالت ندارد.»

بنا بر قوانین موضوعه، این اختلاف‌نظر دولت و شورای نگهبان ایران به هیئت حل اختلاف سپرده شد که اعضای آن پس از بررسی جوانب امر، نظر شورای نگهبان را تأیید و نتیجه بررسی‌های خود را به مقام معظم رهبری ارائه  کردند.

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 100 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:11

همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همایش تجلیل از فرزندان نخبه پاسداران همزمان با ولادت با سعادت حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز با حضور پاسداران، پیشکسوتان و بازنشستگان همراه با خانواده‌های معظم آنها در سالن ورزشی سپاه ناحیه کبودراهنگ برگزار شد.

استاد مشاوره خانوادگی در این مراسم ضمن تبریک میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز اظهار کرد: این فرزندان وارثان خون‌های پاک شهدا و پاسداران انقلاب هستند که در جبهه‌های مختلف فرهنگی، علمی و هنری با تلاش و کوشش مسیر عزت و افتخار را طی می‌کنند.

حجت‌الاسلام افشاری در خصوص نامگذاری روز ولادت امام حسین (ع) به نام روز پاسدار گفت: پاسداران همانند امام حسین (ع) از همه چیز خود به خاطر حفظ قرآن، اسلام و احیای دین گذشتند و ما نیز باید ادامه دهنده راه این بزرگان باشیم.

وی در ادامه در خصوص مهارت‌های شاد زندگی که شامل مفید بودن برای خود، جامعه تحقق آرزو و رفع نیازهای عمومی است، تصریح کرد: انسان زمانی می تواند احساس خوشبختی و رضایت کند که دیگران از زنده بودن او سود ببرند.

استاد مشاوره خانوادگی در پایان با تاکید براینکه فقط نام و یاد خدا باعث آرامش و شادی در وجود انسان ها می شود، گفت: خداوند تنها کسی است که همواره خواندن نام‌های او ، پشتیبانی خدا را به سوی مخاطب جلب می کند و آرامش و نشاط بیشتری را در وجود خود تجربه می کند.

انتهای پیام/

یک هدف بزرگ...
ما را در سایت یک هدف بزرگ دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : استخدام کار basijiha بازدید : 117 تاريخ : پنجشنبه 23 ارديبهشت 1395 ساعت: 2:11